Forretnings- og aflysningsbetingelser
Vi forstår godt, hvis I bliver usikre af den voldsomme medieomtale og udvikling af Coronavirus i øjeblikket. Derfor har vi sørget for tryghed til jer i denne helt særlige situation og tilbyder derfor fordelagtige afbestillingsbetingelser ved forsamlingsforbud.
Corona
Ved vores arrangementer sørger vi for følgende tiltag og vores samarbejdspartnere orienteres også omkring disse tiltag
- Alle afstandskrav mellem bordene og gæster bliver overholdt såfremt der er krav fra regeringen
- Skiltning (Huskeskilte) og evt. opmærkning af arealer
- Håndsprit tilgængelig
- Ansvarlig servering af mad og drikke og ekstra personale som er påkrævet
- Vejlede jer i forbindelse med dans, musik og underholdning eller andet
Vi flytter jeres arrangement til en ny dato kvit og frit gældende pr. 1 april 2020 og frem hvis jeres kommende arrangement skulle blive berørt af myndighedernes forsamlingsforbud som følge af et virus udbrud.
Vilkår for afbestilling
For alle arrangementer som er bestilt fra den 1 april 2021, fraviges vores normale afbestillingsbetingelser såfremt at myndighederne udsteder et forsamlingsforbud som gør at venue, restaurant, selskabslokale eller lignende ikke må holde åbent.
Dette er gældende for alle elementer som er bestilt gennem QAKK ApS og er anført på nedenstående liste for lokale events som afholdes i Danmark:
– Venue (restaurant, eventvenue & selskabslokale)
– Underholdning (som f.eks. DJ, Band, stand up komiker mv)
– Transport i Danmark (som busser, limosiner, tog mv) Bemærk gælder ikke flytransport & færger til/fra udlandet
– Forplejning (eventcatering, barløsning mv.)
– Events (teambuilding events, casino, poker eller lign.)
– Overnatning (hotel, vandrehjem, mv som er booket lokalt i Danmark)
– Indlejning af dekorationer, telte, borde, stole, service mv.
– Personale som vagter, bartendere, tjenere mv.
Hvis jeres arrangement ikke kan afvikles grundet regeringens covid-19 restriktioner kan vi flytte jeres arrangement
Hvis jeres arrangement flyttes som følge af et regeringens covid-19 restriktioner er følgende gældende:
– I kan frit vælge en ny dato i løbet af de næste 13 måneder, forudsat at der er ledigt. Vi forbeholder os retten til at tilbyde en lignede venue som matcher jeres ønsker og behov, hvis jeres første priotet ikke er ledig.
– Kontrakten mellem os og jer flyttes til en ny dato og betalinger rykkes ligeledes frem.
Disse betingelser er et supplement til vores normale betingelser.
Betalingsbetingelser
- Depositum udgør 25 – 50% af forventede totalbeløb ved større arrangementer og er til betaling 8 dage efter reservation eller efter aftale. Restbeløbet betales senest 8 dage før arrangementets afvikling og evt. slutfaktura fremsendes efter arrangement og er til betaling straks.
Aflysningsbetingelser ved større arrangementer (Flere end 100 pers.)
- Aflysning inden 2 måneder før arrangementsdag – faktureres med 25% af forventede totalbeløb
- Aflysning mellem 1-2 måneder før arrangementsdag – faktureres med 75% af forventede totalbeløb
- Aflysning mindre end 1 måned før arrangementsdag – faktureres med 100% af forventede totalbeløb
Aflysningsbetingelser ved mindre arrangementer (Færre end 100 pers.)
- Aflysning inden 90 dage før arrangementsdag – faktureres med 25% af forventede totalbeløb
- Aflysning inden 60 dage før arrangementsdag – faktureres med 50% af forventede totalbeløb
- Aflysning inden 30 dage før arrangementsdag – faktureres med 75% af forventede totalbeløb
- Aflysning inden 14 dage før arrangementsdag – faktureres med 100% af forventede totalbeløb
Hvis jeres arrangement ikke kan afvikles grundet regeringens covid-19 restriktioner
- Hvis regeringen forhindrer at arrangementet kan afholdes eller på anden måde forringer arrangementet i en væsentlig grad, så er der tale om Force Majeure.
- Vi tilbyder at flytte jeres arrangementet i op til 12 mdr. frem uden økonomiske ekstra udgifter for jer.
Hvis kunden af et forsigtighedsprincip ikke ”tør” afholde arrangementet, er aflysningsbetingelserne gældende.