Lokations & Venues +300 Pers.

Større arrangementer, hvor I er flere end 300 gæster, kræver særlige hensyn til location, logistik, transport, parkering, sikkerhed mv. Vi har fingeren på pulsen og har kontakt til landets mest spektalulære locations, de bedste leverandører og top of the pop uderholdning. Vi tilbyder en lang række locations, som enten står klar til at benytte som de er, eller som bliver bygget op fra grunden – hvis I har brug for faciliteter, som ikke findes på stedet, så sørger vi for, at det sker!

Location

Teglværket

Vi tilpasser Teglværket og forløbet ud fra jeres ønsker og budget. Kontakt os for yderligere informationer.

firmafest i københavn

Location

Hallen

Stor hal som vi omdanner til flotte og hyggelige rammer centralt på Frederiksberg. Plads til 700 festglade gæster.
firmafest og firmajulefrokost københavn

Location Crowne Plaza

Copenhagen Towers

Unikt atrium på 1.400m2 med 60 træer og 4.500 planer bliver en fantastisk oplevelse til jeres firmafest.

Skræddersyet

Firmafest

Vi finder lokation til jeres firmafest eller omdanner jeres lokation til det rette indhold og rammer.
location cph

Location

Langelinie

Hold firmafesten på Pavillionen i flotte lokaler med 1. klasses mad og enorm stor tagterasse. Plads til 500 pers.
firmafest i københavn

Location

Kirken

En spændende og unik lokation til firmafesten. Kirken ligger centralt i København K og der er plads til 400 pers.
firmafest i københavn

Location

Frederiksberg

I udkanten af Frederiksberg tilbyder vi 3 flotte festsale med plads til 90 – 110 – 250 gæster inkl. lounger og gårdhave.
location og venue cph

Location

BC Copenhagen

Start med konference og møder og slut af med et brag af en fest. QAKK sørger for det hele afvikles optimalt.
location den blaa planet kbh

Location Den Blå

Planet

Den Blå Planet – En unik lokation til firmaarrangementet! Kontakt os og få tilpasset arrangementet.
firmafest og julefrokost på venue og locations i kbh

Location

Festhallen

En større lokation i Valby med plads til 600 pers. og masser af muligheder til firmafesten. Få min. fra offentligt transport.
firmafest i københavn

Location

Museet

I centrum ligger denne unikke lokation til jeres firmafest med 2 store festsale og en kapacitet på 200 og  500 pers.

Location

Tivoli

Firmafest i Tivoli? Se de mange muligheder i flotte venues og modtag et uforpligtende tilbud fra QAKK.
location og venue cph

Location

Stadion

Hold årets firmafest enorm lounge/restaurant med udsigt til Brøndbys grønsværte. Plads til 1.500 pers.
firmafest i københavn

Location ved

Vandet

Stor lokation med mange muligheder og tilpasning af lokale fra 100 – 1.200 gæster. Lækkert udeareal med udsigt til vandet.
firmafest købebhavn

Location

Palæet

Flot palæ i City med stor konce Vi skræddersyer firmafesten ud fra ønsker og budget.
eksklusiv firmajulefrokost i københavn

Location

Christianshavn

Pakhus på Bryggen i flotte lyse rammer med direkte brosystem til Nyhavn. Plads til i alt 300 pers. fordelt i 2 sale.
firmafest i koedbyen

Location

Kødbyen

Kødbyen ligger blot få min. fra Dybbølsbro st. og 10 min. gang til Kbh. Hovedbanegård. Festlokale med plads til 350 pers.
firmafest i kbh

Location

Kanonhallen

Lad QAKK skabe en firmafest som bliver husket! Spis middagen mellem kanoner og andre historiske krigsgenstande.
firmafest i københavn

Location

Lokomotivhallen

Med plads til ikke mindre end 1.500 gæster er Lokomotivværkstedet et oplagt valg til det store firma der ønsker alt tilpasset.
firmafest i kbh

Location

Oasen

Det er hyggeligt og det er bestemt idyllisk! Hold firmafesten i idylliske rammer og under åben himmel.
firmafest i københavn

Location

Amager

Et firma sommerfest lokale med plads til 400 pers. Er vejret godt kan den stor lukkede gård tages i brug og ombygges.
firmafest kbh

Location ved

Søerne

Firmafest med plads til alle hvad enten I er 30 eller 850 pers. CEntral placering ved Vesterport st.
firmafest i kbh

Location

Galopbanen

Hold firmafesten på Galopbanen! Vi sørger for det hele samt transport med busser til og fra lokation.
firmafest i københavn

Location

Vesterbro

Vegahuset kan også benyttes til firmaarrangementer. Lad QAKK stå for det hele på aftenen.
firmafest i papirhallen kbh k

Location

Papirhallen

Hold årets firmafest i Papirhallen på Papirøen som også har været brugt til X Faktor etc. Hent et tilbud.
firmafest kbh

Location

Pakhuset

På Østebro ligger dette flotte pakhus med plads til 220 pers. QAKK sørger for det rigtige indhold og den helt rigtige lyssætning.
firmafest i nordsjælland

Location

Nordsjælland

I Nordsjællands Konference Center er der plads til ikke mindre end 700 pers. i den store flotte marmor hall.
firmafest kbh

Location

KPH Hallen

Rå eventlocation i København V med plads til flere hundrede gæster. Kontakt os og modtag et tilbud.
firmafest på unik venue kbh

Location

Kunstmuseet

Unik og spændende venue med plads til de helt store armbevægelser. QAKK Skaber en uforglemmelig firmafest.

Location

AC Hotel Bella Sky

Her er locationen til de store firmaarrangementer: AC Hotel Bella Sky Copenhagen beliggende i Ørestaden.
location og venue cph

Location

Forum

Forum Hallen på Frederiksberg benyttes også til de store firmaarrangementer og QAKK står klar.
firmafest på travbanen

Location

Travhallen

Lad QAKK skabe den rigtige firmafest for jer i Travhallen. Flot udsigt til Galopanen og med plads til mere end 500 pers.
firmafest his axel

Location

Axelborg

I hjertet af København City med plads op til 700 pers. fordelt i Axelborgsalen og Bokssalen tilbydes fantastiske firmafester.
firmafest hos comwell

Location

Comwell

QAKK tilbyder et stort antal unikke Comwell venues i hele landet og sammensætter jeres firmafest ud fra ønsker og budget.

Location

Festsalen

Stor festsal på stille vej og blot få min. til Chr. Havn. Vi arrangerer jeres firmafest op til 400 pers. i den store Balsal.
firmafest i parken københavn

Location

Parken

Flot location i Parken med plads til de store firmafester! Vi skræddersyer jeres firmafest ud fra jeres ønsker og budget.
Firmafest i københavn k

Location

Vesterport

Hold firmafest på Richmond som er placeret centralt ved station og et stenkast fra City. Festsalen har plads til 170 pers.
firmafest københavn

Location

Teatret

Hold jeres firmafest centralt i København. Masser af fantastiske lokaler og med mulighed op til 950 pers. til middag.

Location

Terminalen

QAKK opbygger Terminalerne ud fra jeres ønsker og budget. Stor location til 1.500 pers. til middag.

Location

Grand B

En location til 650 pers. til middag. Her får I både fantastisk udsigt og en unik location blot 15 min. fra byen.

Location

Østerbrohuset

Location er under oprettelse med billeder, beskrivelse og fakta. Kontakt os på tlf.: 42 52 10 10 et uforpligtende tilbud.

Location

Game

Location er under oprettelse med billeder, beskrivelse og fakta. Kontakt os på tlf.: 42 52 10 10 et uforpligtende tilbud.

Location

Valby Hallen

Location er under oprettelse med billeder, beskrivelse og fakta. Kontakt os på tlf.: 42 52 10 10 et uforpligtende tilbud.

Location

Bavnehøj Hallen

Location er under oprettelse med billeder, beskrivelse og fakta. Kontakt os på tlf.: 42 52 10 10 et uforpligtende tilbud.

Location

DGI Byen

Location med plads til de store og små selskaber med den eftertragtet beliggenhed. Modtag tilbud på jeres fest.
julefrokost hellerup

Location

Strandvejen

Firmafest på Strandvejen i fine rammer med rigtig godt kvalitetskøkken. Modtag et uforpligtende tilbud i dag.
event location cph

Location

Flere Løsninger...

Vi har mulighed for, at hjælpe jer med andre lokations og venues hvis ikke I fandt det mellem udvalget.

Store firmafester kræver ekstra meget forberedelse. Der vil helt naturligt være ekstra hensyn der skal tages til parkering, logistik, transport etc. Heldigvis har vi erfaring der skal til, for at jeres firmafest bliver en succes, næsten uanset hvor mange I bliver. Vi har kendskab og kontakt til en masse fantastiske locations rundt omkring i København, som uden problemer kan huse selv ekstra store selskaber, uden at hyggen går tabt. Det er trods at foretrække, at holde firmafest i locations med personlighed og charme, end i en lagerhal i Brøndby. Tøv ikke med at rette henvendelse hvis du har spørgsmål i forbindelse med afholdelse af stor firmafest for over 300 personer. Vi sætter hellere end gerne tid af til en uforpligtende snak.