Foto: Lækre konference faciliteter på mere end 95 fantastiske locations > Se flere billeder nederst på siden.

Konference

Uanset om I skal holde en mindre eller større konference ved vi, hvad der skal til for, at Jeres konference bliver en succes.

Vi er eksperter i at finde de rette lokaler med de nødvendige faciliteter, der samtidigt skaber de ønskede rammer for lige netop Jeres unikke event.

Alle lokaler bliver nøje udvalgt, således, at de enten allerede har alle faciliteter, eller vi kan bygge Jeres location mere eller mindre op fra bunden.

Vi ved, hvad der skal til for afholde en vellykket konference og tager gerne hele ansvaret for Jeres konference med projektering og budgettering, afvikling og evaluering.

Vi har styr på logistikken med transfer fra lufthavn, indlogering, sociale events og aktiviteter, middage og alle de detaljer, som får Jer og Jeres deltagere til at finde Jer godt til rette.

I kan også vælge, at benytte Jer af vores rådgivning og vejledning, hvor vi f.eks. er Jeres højre arm på konferencen eller hjælper med opstilling, bemanding osv. Vi har en lang række gode forbindelser, som sikrer Jer fordelagtige aftaler til gode priser.

Det er muligt at afholde konferencer i alle prislag.

 

  • Priser er ikke oplyst, i det vores events & arrangementer tilpasses til hver enkelt kunde ud fra ønsker og budget.
  • Vores service er gratis og de priser I får hos os på arrangementets indhold vil være identiske med de priser I selv kan opnå.
  • Maks. 10.000 pers.
  • Vi finder løsningen til jer baseret på jeres ønsker, forventninger og budget.
  • Afvikling i hele Danmark – I firma, festlokale, telt eller på pløjemark
  • Afvikling i nordiske lande
  • Prøv QAKK’s populære Cocktailbaren imponerende og fantastisk temafest eller vores sociale og spændende Casino Event
  • Firmafesten sammensættes ud fra jeres ønsker, forventninger og budget